Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Kutyabarát éttermek - Balaton és környéke képes leírás - Kutyabarát helyek.tlap.hu
részletek »

Kutyabarát éttermek - Balaton és környéke - Kutyabarát helyek.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: kutyabarathelyek.tlap.hu » Kutyabarát éttermek - Balaton és környéke
Keresés
Találatok száma - 7 db
Arany Csillag Pizzéria

Olaszország mediterrán ízeit ismerhetik meg étlapunk bőséges választékából. Az előételektől a leveseken keresztül, pizzák, tészták, saláták, valamint hús és halételek, különlegességek sokasága közül válogathat. Feltétlen kóstolja meg házunk specialitását, a Töltött Pizza tekercset (Farcita e Aioli)! Az édesszájúakról dél-olaszországi receptúrák alapján készült finomságokkal gondoskodunk. Borlapunkon kiváló válogatott borok széles választékát találja, valamint olasz különlegességeket és hazai pálinkákat. Köszönjük, hogy megtisztel látogatásával, várjuk személyesen éttermünkben - a kutyával érkező vendégeket is!

Határ Étterem

Modern épületben, hangulatos környezetben, udvarias kiszolgálással, házias ízekkel és szolid árakkal várjuk kedves vendégeinket! Éttermünk rendkívül könnyen megközelíthető, közvetlenül a 71-es számú főút mellett található, kitűnő parkolási lehetőséggel rendelkezik. Vállaljuk családi, baráti és céges rendezvények színvonalas lebonyolítását. Legyen a Vendégünk! Jó étvágyat és kellemes időtöltést kívánunk!

Karolina Kávézó

Az általunk megálmodott Kávéház drága Karolina nagymamánknak állít emléket, a gyermekkor varázslatos és felejthetetlen élményeivel, amelyekkel megajándékozott bennünket. Különlegességnek számít az általunk pörkölt, válogatott szemű, aromákban rendkívül gazdag, nemes Arabica kávé. A francia pörkölési módot (középbarna) választva fellelhető a mogyoró és csokoládé íze. Frissen pörkölt csomagolt kávéinkat elvitelre is kínáljuk 500 g-os kiszerelésben. Továbbá kínálunk fehér illetve barna csokoládéba mártott kávészemeket. 'Nassolás az út közben'

Kistücsök Étterem

Lassan két évtizede, amikor huszonévesen átvettem az éttermet, voltak elképzeléseim, terveim és álmaim. A kezdetekben talán még nem is tudtam volna pontosan meghatározni azokat a célokat és a hozzájuk vezető utat, amelyeket azóta tudatosan és következetesen építettem fel, a gasztronómiai kultúra és közeg is egészen más volt még. Aztán elkezdődött valami. Egy világlátott vendégemnek köszönhetően, akivel azóta is szoros barátságot ápolok, egyre intenzívebben kezdett el érdekelni, hogy mi történik a külföld éttermeiben. Rengeteget beszélgettünk, később elkezdtünk kulináris 'tanulmányutakra' járni. Kitárult a világ, az élményeknek, tapasztalatoknak és nemzetközi példáknak köszönhetően pedig lassan pontosan kialakult bennem, hogy milyen vendéglőt vizionálok. Ennek megvalósításában vitathatatlanul nagy szerepe van Jahni László konyhafőnöknek és az étterem egész csapatának, nélkülük nem tartanánk ott, ahol ma vagyunk. Úgy érzem, a megtisztelő cím, hogy a Kistücsök az ország tíz legjobb étterme között szerepel, illetve, hogy a 2010. év étteremtulajdonosává választottak, megerősít abban, hogy jó úton haladunk. Az ételeinken és a borainkon keresztül szeretnénk a régiónkról, a mi Balatonunkról szólni.

Kocsi Csárda

Csoportos és egyéni étkezés a 150 férőhelyes Kocsi Csárdában, ahol vendégeink megkóstolhatják a magyar és nemzetközi konyha legismertebb fogásait, illetve kitűnő borainkat. A jó hangulatról a déli part egyik legkiválóbb cigányzenekara gondoskodik! 60 férőhelyes légkondicionált különterem céges rendezvények, trainingek, meetingek, továbbképzések lebonyolítására.

Hirdetés
Mauro Étterem

Éttermünk Zamárdiban közvetlen a Balaton-parton helyezkedik el és 1992 óta üzemel szezonális jelleggel. Tulajdonosa a dél-olasz konyhát kívánta vele Magyarországra hozni. Kezdetben öt asztallal kezdtük és immár 2012'-re 50 asztalra bővültünk. Az Olasz tulajdonosnak, remek szakácsainak és vidám felszolgálóinak köszönhetően lehetőséget kínálunk nemcsak a dél-olasz konyha ízvilágának, hanem a dél-olasz hangulat megismerésére is. Étkezés után vendégeink kényelmesen elhelyezkedhetnek napozóágyainkban, melyekhez friss törölközőt és bár szervízt biztosítunk. További szolgáltatásunk még a szintén ingyenes széfhasználat, amely lehetőséget biztosít, hogy vendégeink strandolás közben is biztonságban tudják értékeiket.

Pinkóczi Csárda

A 2012-es szezonban július 13. péntektől augusztus végéig lesz folyamatosan nyitva a csárda. Az év többi részében csak az előre megrendelt esküvőket és egyéb rendezvényeket bonyolítjuk. Várjuk az ifjú párok, rendezvényszervezők érdeklődését, megkeresését! A Pinkóczi egy igazi magyaros csárda a Balaton északi partján, Balatonalmádi városában, a gyönyörű fekvésű Öreg-hegy északkeleti oldalán fekszik, erdőkkel és szőlőkkel körülölelve. Kellemes környezetben egyedi helyszínt, ínyenc ételeket, specialitásokat, élőzenét, kreatív műsorokat, és természetes vendégszeretettel színvonalas kiszolgálást kínálunk. Igyekezetünk a jót jó áron mottó lényegén túl a szerteágazó igényekre is kiterjed. Szívvel segítünk felejthetetlenné tenni az élet vissza nem térő pillanatait, kimagasló eseményeit. Bánatűző vagy örömökben osztozó elképzeléseire kérje egyedi ajánlatainkat. Kisgyermekek kedvére a játszótér és a rajzsarok szolgál. A 2010-es évtől bringabarát hozzáállásunkkal a sportosabb vendégkörnek és a nosztalgiázó kirándulóknak kedveskedünk. A 130 fő befogadására alkalmas körpanorámás padlófűtéses rendezvénytermünk egész évben kedvelt helyszíne a változatos családi és üzleti rendezvényeknek; úgymint a nyáresti vacsorák, a vasárnapi ebédek, az esküvői partik, folklór- és hagyományőrző műsorok, csapatépítő programok.